Pastasallad

2009-06-25 | 23:58:36

Låg ute på stranden i dag och solade och försökte mig på att bada två gånger. Fast det var så kallt så det blev bara att jag gick runt med vatten upp till låren ungefär och plaskade. Det blåste åt fel håll i dag, helt enkelt. Men uppe var det jättevarmt. Termometern visade på ungefär 28 grader :)

Hade tur eftersom vi lyckades få vår favoritplats (the VIP-area) där man kan ligga lite avskilt nedanför ett berg i stället för mitt i gröten. Det var ganska oväntat eftersom parkeringen var full när vi kom, och vi tänkte att den säkert redan var tagen. Men dom som låg där före oss gick typ precis innan vi kom.

Vi hade med oss vaniljbullar, kakor och pastasallad. Åt typ det första vi gjorde. Jag tycker det är så bra med pastasallad eftersom det passar så himla bra att ta med sig ut till tex stranden. Känns lyxigare än att sitta och äta tex mackor.

Stannade i några timmar och åkte sedan hem och bytte om och åkte upp till Svartedalen för en 3 km-promenad. Vi kom fram dit upp ungefär vid niotiden, så det hade börjat bli lite mörkare. Men det var fortfarande jätteskönt väder. Promenaden var skön och lugn. Gick förbi två sjöar och stannade och tittade på solnedgången.

På hemvägen blev vi hungriga så vi bestämde oss för att köpa med oss Mc Donaldsmat. Blev fyra Mc Feast, pommes och drickor. Jag tog cola såklart. Tar det varje gång men blir aldrig trött på det. Det fick typ bli kvällsmat. Fast jag ska ju inte gå och lägga mig än på länge. Senare i kväll (brukar bli vid halv två) blir det mackor, te och OC.





Kommentarer
Postat av: JANNY

gott med pastasallad! och donken.. ;)

2009-06-26 @ 17:10:36
URL: http://jaanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics