Återfall

2009-10-09 | 01:12:13

Jag har fått ett återfall. Förr (för flera år sedan alltså) lyssnade jag väldigt mycket på Busted och McFly. Jag hade perioder fram och tillbaka då jag lyssnade på dem mer eller mindre. I bland har jag haft långa pauser då jag slutat lyssna på dem helt och hållet och i stället gillat annan musik. Men på något sätt lyckas jag alltid hitta tillbaka till just dessa två band och deras musik. Den gör mig glad, helt enkelt.

Första gången jag lyssnade på Busted var väl någon gång 2003. Och första gången jag hörde talas om McFly var någon gång 2005. Sedan dess har jag pendlat från att gilla dem, till att älska dem, till att sedan inte känna någonting alls. Och så helt plötsligt (som tex i dag), så fastnar jag och blir beroende. Over and over again. Story of my life.

Har lyssnat på dem hela eftermiddagen/kvällen/natten typ. Så många minnen. Sjukt synd att Busted splittrades. Men McFly finns kvar i allafall.



Överst är Busted, och nederst är McFly. Extremt gamla bilder är det dessutom. Haha. Önskar jag kunde vrida tillbaks tiden..


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Yeay, då kan vi ha återfall tillsammans <3! Dreegel

2009-10-09 @ 11:14:30
URL: http://mathilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics