Garderobsrensning

2010-08-18 | 19:18:27

Kände för att vara lite duktig i dag så jag tog tag i något jag borde ha gjort för länge, längesedan. Nämligen rensa i min garderob. Den har blivit så stökig på sistone att det var i stort sett omöjligt att hitta någonting där inne över huvud taget. Allt låg helt huller om buller och jag kan säga att jag grävde fram en hel del överraskningar under tiden jag städade. Saker jag trodde var borta eller helt och hållet hade glömt bort att jag hade, hittade jag plötsligt och blev påmind om. Härligt, härligt. ;)

Jädrar, vad mycket kläder jag har nu när jag tänker efter egentligen. Hur har jag lyckats samla på mig allt detta? Fast det är klart, man kan ju inte ha för mycket kläder. There is no such thing as having "too much" clothes enligt mig. Bara roligt när man har lite saker att variera mellan. Men min garderob räcker inte riktigt till har jag märkt. Jag skulle behöva en walk-in-closet.



Every girl's dream?


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Men så duktig du är. Vill du städa åt mig med när du är klar? Åhja, en walk-in-closet hade verkligen inte varit dumt nej.

2010-08-18 @ 19:21:31
URL: http://mathilas.blogg.se/
Postat av: Ellen - Med ett leénde på läpparna.

Jag vill ha en störr garderob så jag får plats med allt (a) Och man vill ha mer hela tiden också :p

2010-08-18 @ 21:40:58
URL: http://ellencarlssooon.blogg.se/
Postat av: Maja

Det var en walk in closet i lägenheten jag precis flyttat in i. Det var det bästa i hela lyan ;)) hihi

2010-09-08 @ 21:24:20
URL: http://maaia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics