2 Advent

2010-12-05 | 23:00:06


Var och hälsade på bror och Linda och bebisen i dag (kanske borde börja skriva Lewis i stället men det är så roligt att skriva bebis på något sätt, haha). Man får passa på så länge man kan liksom. I allafall.. vi var där en stund och hade lite adventsfika och kollade på ishockey. Åt faktiskt min första lussebulle i år också.  Så var den hembakt dessutom. Och med saffran. Ska det va så ska det va liksom.

Efter det blev det middag på donken och sen film. Inception. Den var rätt svår att hänga med i alltså. Men väldigt bra. Tror jag måste se den i gen snart och se om jag förstår mer andra gången. Tror detta är en såndär film man måste se flera gånger to get it helt.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Sv: Men nej jag kan ju inte visa vad jag har köpt :O JULKLAPPAR JUH!!!! :(



Haha... kul med snö ju <3

2010-12-06 @ 07:57:41
URL: http://sannahero.blogg.se/
Postat av: Sanna

Oh men, glömde att säga en sak :O OMG LUSSEBULLAR <333

2010-12-06 @ 07:58:37
URL: http://sannahero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics