BB Final 2011

2011-06-05 | 23:38:58


Peter (andra plats), Martin (tredjeplats) och Simon (the winner).

Ja, då var alltså årets Big Brother avgjord. Helt sjukt vad snabbt 106 dagar har gått alltså! Kan nästan inte fatta att det redan är slut. Jag saknar det seriöst redan. Haha. Det känns så himla tomt. Vad ska jag kolla på nu liksom? Inget mer live, inga fler kvällar med BB :(

Vann gjorde då Simon. Han var inte min favorit kanske men tycker absolut att han är värd vinsten ändå. (Även om jag själv hellre hade sett Martin stå som vinnare). Tvåa kom i allafall Peter, och Martin trea. Nu håller vi tummarna på att vi får ett Big Brother 2012 också!


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Synd att inte Martin vann, men grattis till Simon ja.



Blir det BB nästa år med så ska vi ansöka, mmmmmhmmmm! :H

2011-06-06 @ 00:12:30
URL: http://mathildafoto.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics