BB live 24/7

2011-05-30 | 16:20:01


Passade på att skaffa Big Brother 24/7 i går. Kostar bara 19 kr för denna sista finalveckan så jag var ju bara tvungen att köpa. Hade egentligen tänkt köpa hela säsongen redan från början men det blev inte så tyvärr. Hade varit roligt. Men men. Just nu håller Sara och Simon på med ett uppdrag (de ska göra en pooldans) medans Peter och Martin sitter och tittar på dem på tvn inne i finalrummet.

Med andra ord sitter jag alltså och kollar på två stycken som är inlåsta i ett hus, som sitter och kollar på två stycken som är inlåsta i ett hus. Men det är roligare än vad det låter, believe me. Men nu tänkte jag (läs måste) gå och plugga lite inför nationella tror jag. Later.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Jag behöver hjälp! Vill du vara lite snäll mot mig och klicka dig in på den här bloggen - http://standingcarla.blogg.se/2011/may/13-finalister.html#comment - och skriva "nr 6" i en kommentar! Det är en tävling där jag är en av finalisterna och vill så hemskt mycket vinna.



Får jag stor hjälp kan det kanske komma att bli "vinster" så som att bli avtecknad av mig! SPREAD THE WORD till dina kompisar för att hjälpa mig så mycket som möjligt.

Kram

2011-05-30 @ 18:57:01
URL: http://nataliehakansson.blogg.se/
Postat av: Sanna

sv: En webcam som är inbyggd i laptopen! 8D HAHA. :$

2011-05-31 @ 14:40:39
URL: http://sanniss.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics