När tekniken krånglar

2012-11-15 | 04:32:00
Ja, hej. Här sitter jag och dricker smoothie. Har egentligen inget intressant att skriva om. Men tänkte jag kunde försöka, då det ju ändå gått ett par dagar sedan sist. I dag har jag varit och käkat middag hos mormor. Det var vid typ fem-tiden. När jag kom hem därifrån, såg jag det senaste Walking Dead avsnittet (väldigt spännande slut, nästa avsnitt måste komma nuuu!). Sen så har det ju även spelats en del matcher i dag också. Vet att Sverige spelade, och att Zlatan tydligen var grym (speciellt sista målet?). Men såg inte den matchen, då jag inte är speciellt intresserad av svenska landslaget. Viktigast för mig var Spanien och Brasilien's matcher. Och dem såg jag båda.
 
Ramos firar sitt mål.
 
Först ut var Panama vs Spanien. Denna match gick inte på tv, så det blev till att streama. Första halvlek gick bra, och Spanien gjorde tre mål. I andra halvlek byttes, till min stora glädje, både Iker och Ramos in. Saknade dem, haha. Ramos gjorde då deras fjärde mål! Woho! Strax därefter fuckade mitt internet upp sig totalt, vilket resulterade i att jag missade resten. Men dom vann med 1-5 i alla fall!
 
Och så dog jag lite på Kaká (längst till höger) som vanligt.
 
Sedan var det då dags för Brasilien vs Colombia. Det roliga var bara att jag och Tilda, en stund innan det började, hade skämtat om att "Tänk om boxen också börjar krångla nu, bara för det. Hade inte det varit typiskt?". And guess what? Det gjorde den. Så vi såg den typ första halvtimmen på tv. Sedan fick vi snabbt byta till stream, efter att bilden frusit och boxen vägrade starta i gen efter vi startat om den. (Och som tur var, fungerade internet felfritt denna gången). Haha. Var en bra match, hur som helst. Det slutade oavgjort, med 1-1.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Haha, så jävla typiskt att det skulle krångla alltså.

Men åh vad lycklig man blev när Iker och Ramos kom in! <3

2012-11-15 @ 04:57:33
URL: http://bymathilda.se
Postat av: Angelica

Är det illa att jag hejade på England mot Sverige, för att England har Joe Hart i mål? .. Snacka om landsförräderi. ;)

2012-11-15 @ 20:28:16
URL: http://Angelicategenfeldt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics