Lunch på Fars Hatt

2014-07-07 | 18:39:20

Var och käkade lunch på Fars Hatt för första gången på evigheter tidigare idag. Minns att jag var där väldigt ofta förr, men nu måste det ha varit minst ett år sedan senast? Det serverades i alla fall biff stroganoff, och det var gott. Tycker även att det är så himla mysigt där inne. Sedan efter det blev det en sväng till Lindex. Jag provade en del saker, bland annat ett par shorts och en topp. Men det blev inte att jag köpte något. Annars har jag väl inte haft sådär jättemycket för mig de senaste dagarna. Har varit ute vid havet och solat, sett på fotboll (är ju trots allt bara VM en gång var fjärde år, så man får ju passa på, hehe) och gått långpromenader på kvällarna. Mysigt!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Gött deee vaaae, mumm!

2014-07-07 @ 21:03:20
URL: http://bymathilda.se
Postat av: Aschmanda

myyysigt ju :D


sv: Ja festivaler är de bästa :)

2014-07-11 @ 16:26:44
URL: http://aschmandas.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics