25 September

2015-09-25 | 19:41:34
Bild från när jag var och lunchade på Fars Hatt förra fredagen. Var supergott!
 
Nu var det så där löjligt längesedan jag skrev igen. Men känner att jag har noll motivation att blogga just nu. Har inte haft så mycket roligt att skriva om heller tycker jag. Skolan flyter på och i går hade vi första kursens sista seminarium. Nu är det bara hemtentan kvar och sedan är vi klara med denna kursen. Har deadline för inlämning på onsdag, och sedan börjar nästa kurs på torsdag. Då ska vi börja med ett projektarbete som kommer att hålla på tills i december. Ska bli spännande att se vad det går ut på! Annars var jag och gick runt Marstrand förrförra lördagen. Vi stannade även och fikade efter ungefär halva vägen. Det var mysigt. Var rätt fint väder men blåste en del under sista sträckan. Älskar för övrigt Marstrand. Så himla fint ställe. Är så glad att jag har så nära dit, och känner att jag verkligen borde passa på att åka dit oftare än vad jag gör. Bilder från promenaden kommer snart (förutsatt att jag orkar, haha).

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Så grymt gott var det! Potatisen och såsen, åhh mums.

Marstrand är så fint, vi borde helt klart åka dit oftare ;-)

2015-09-25 @ 21:17:11
URL: http://bymathilda.se
Postat av: Olivia

Ser gott ut!

2015-09-30 @ 22:01:21
URL: http://www.kaffedrickare.blogg.se
Postat av: Amanda Jona [SPONTAN]

Alltså åh vad jag blev hungrig nu, haha!

2015-10-01 @ 10:45:04
URL: http://spontan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics