3 filmer

2009-08-01 | 02:37:55
Fredagskväll som det är, blev det en hel del filmtittande i kväll. Tre filmer närmare bestämt. Först kollade vi på Mumien, sen Den perfekta stormen och sist men inte minst Rocky. Jag har sett alla Rockyfilmerna flera gånger och jag vet inte riktigt varför, men av någon andledning älskar jag dem. I dag såg vi alltså första, och Tilda såg att  de även sänder tvåan och trean i morgon och i övermorgon. Så det blir till att se dem också, såklart. Tycker bara det är lite synd att de inte sänder alla filmerna, då fyran är min favorit. Men men, man får vara glad ändå. Tre filmer är inte dåligt det heller.



Märkte också precis att det är den första augusti i dag. Det är otroligt (och förbannat synd) vad fort tiden går. Att det är den första augusti i dag, betyder att jag fyller år om 9 dagar. Då blir jag 19 år. Helt sjukt. Jag börjar bli riktigt gammal nu. Usch. Jag som älskade att ha födelsedag förr. Nu avskyr jag det nästan bara. Hur kul är det att fira och bli påmind om att man blir äldre? Inte alls, tycker jag. Men som vi alla vet så kan man inte stoppa tiden. Det är bara att acceptera och ta emot. Whatev.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

ROCKY <3

2009-08-02 @ 02:44:22
URL: http://mathilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics