Amanda provar kläder

2009-08-25 | 18:09:24

Japp, då var man hemma igen från Stenungsund. Tandläkarbesöket gick bra och jag var bara där inne i ca en kvart. Jag fick göra två olika sorters avtryck, för att dom ska kunna kolla att tandställningen har gett resultat. Först fick jag en konstig blå massa i munnen, som var ganska lös från början och sedan stelnade. Smakade svagt av mint. Sedan fick jag också en slags röd.. vaxgrej som var rätt varm och det kändes som att tugga på stearin, hehe. Den smakade typ vaxvaxvax. Efter detta var klart fick jag gå. Och som sagt om exakt en vecka blir jag av med tandställningen!

Eftersom det kändes rätt onödigt att bara åka hem igen efter att bara ha tillbringat en kvart i staden, valde jag att gå runt lite i affärer. Jag var inne i både sko och klädaffärer. Sprang runt lite överallt helt enkelt. Tog inte bilder inne i alla butiker(kändes tex rätt dumt att ta upp mobilen och ta bilder på skorna jag provade när det var en massa folk runtomkring). Men några blev det i allafall:

Först var jag inne på Cubus. Testade lite one-shoulder-toppar.

Paljettvästen var i fel storlek så jag orkade inte.

Mini Andén måste nog vara en av mina favoritmodeller. Så sjukt snygg!

Sedan blev jag kär i omklädningsrummen på Lindex.

Haha, vad kort och fet jag såg ut här. Jag är en 175 cm lång, OKEJ.

Testade leggings på barnavdelningen + min lilla fina väska från Åhlens.

Sist men inte minst var jag på mitt älskade Gina Tricot.

Testade jeansleggingsen och toppen. Står Black och White på den.

Och provade mer..

Kenzas egendesignade skinnjacka. Läcker var den.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Åååh nice. Mysiga bilder, haha =D Vi får åka ner någon gång igen tillsammans och kolla i affärer.

2009-08-25 @ 18:51:47
URL: http://mathilas.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Det blommiga linnet på näst sista bilden gillar jag. Vad snyggt allt det såg ut med den väskan där. I like!

2009-08-25 @ 20:57:37
URL: http://mathilas.blogg.se/
Postat av: iris

snygga kläder! Se min blogg http://www.lillknebbe.blogg.se

kram iris :)

2009-08-28 @ 22:31:51
URL: http://lillknebbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics