Äntligen!

2009-08-04 | 17:34:02
Vädret denna sommaren har ju gjort att aktiviteterna blivit något begränsade. Det är ju inte direkt roligt att åka iväg någonstans om det bara regnar och är kallt hela tiden, liksom. Då känns det inte som sommar, utan det blir bara jobbigt och känns framtvingat. Som att man åker bara för att man ska, fast det egentligen inte är läge. Och det är ju inte kul.

Därför är jag nu näst intill överlycklig, nu när jag äntligen ska få packa mina väskor och åka bort i några dagar och bara känna av att jag har sommarlov på riktigt. Det är ju upplevelserna och händelserna som gör det!

I vanliga fall brukar man ju åka ut lite här och var under sommaren. Några dagar där, och några dagar där. Men nu kommer det inte riktigt att bli så denhär gången. Allt kommer att bli lite mer intensivt, eftersom man får klämma in allt man hade tänkt göra under sommaren på tiden som är kvar innan skola/arbete börjar.

Men jag är glad i allafall. Inget fel att få allt roligt på en och samma gång. I morgon åker jag med familjen till Skara Sommarland (jag har inte växt i från det ännu. Skitkul med vattenlandet ju!). Vi ska vara där inne i två dagar, och sedan tar vi bilen och åker vidare till Mellerud och stannar där i några dagar och bara slappar, solar och badar. Låter bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics