Är det sant? Sol!

2009-08-01 | 12:53:02

Det blir till att åka ut till havet i dag nu när solen för första gången på länge har bestämt sig för att titta fram. Det ska bli extremt skönt att få ligga ute på en filt på en gräsmatta och få känna av att det är sommar. Speciellt efter att ha suttit inne i flera dagar och allt vädret har erbjudit har varit ösregn. Dock förväntar jag mig inte att det blir något bad, eftersom vattnet inte blivit uppvärmt ännu. Och jag har inte precis lust att bada i en isvak. Men bikinin åker med i allafall. Blir nog borta några timmar. Skriver igen i kväll. Nu frukost!


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Solning i morgon igen. Jag gillart' (nästan lika mycket som jag gillar Rocky). =)))))

2009-08-02 @ 02:45:34
URL: http://mathilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics