Glasstårta

2009-08-11 | 20:01:07
På mitt "kalas" i går hade vi två stycken stora glasstårtor (hemmagjorda) som vi bjöd gästerna på. Och som vanligt efter kalas och tillställningar blir det alltid mat över. Så jag och Tilda tog precis en varsin bit av det som finns kvar och nu sitter jag här och vräker i mig det. Gott som satan är det! Glass, grädde, maränger, chokladsås och strössel.

Om några sekunder (jag kommer missa början som vanligt) börjar Paris Hilton's my new BFF. Och det är det sista avsnittet. Finalen, där hon väljer vem som ska bli hennes nya "bästis". Kvar finns Vanessa och Brittany, och jag hoppas för allt i världen att Brittany vinner. Vanessa är helt störd. Det kan ju vem som helst se. Hon är ingen kompis till Paris. Hon kommer alltid bara att vara ett galet fan. Så ja, heja Brittany!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Gott med glasstårta, nam!

2009-08-11 @ 21:18:05
URL: http://mathilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics