Grilla i skogen

2009-08-19 | 01:40:52

För några timmar sedan befann jag mig i skogen. Grillade fläskkotletter och åt till det potatissallad, tzatsiki och bröd. Nam! Jag tycker det är så mysigt att åka ut i skogen, sätta mig vid en sjö och sen grilla. Det är en såndär grej man bara kan göra på sommaren i stort sett. Alla andra årstider får man sitta inomhus och äta (boring). Hurra för att äta ute! Allt smakar mycket bättre då också, typ.



Haha, usch. Det var godare än vad det ser ut. Trust me.


Såg förresten på Wolverine i dag. Den var riktigt bra! :) Gillar alla X-men-filmerna men måste ändå säga att jag tycker 2:an är bäst. Fast denna var som sagt också bra. Kul när dom gör så man får lite mer background information om karaktärerna. Eller ja, karaktärEN.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Haha, nams asso =D

2009-08-20 @ 13:05:30
URL: http://mathilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics