Happy Birthday to me

2009-08-10 | 23:10:58

I dag är det den 10 augusti (bara en timme kvar men whatever), vilket betyder att jag fyller år i dag. 19 år närmare bestämt. Helt sjukt vad fort tiden går. Känns som det var i går jag fyllde 18. Jag börjar känna mig riktigt  jävla gammal nu. Nästa år är jag inte ens tonåring längre. How sick is that? Jag gillar inte att bli äldre. Verkligen inte. Punkt slut.

Har i allafall haft väldigt bra dag, trots omständigheterna. Hade lite gäster här hemma och vi åt tårta och jag fick presenter. Orkar inte göra någon detaljerad lista på det, men jag fick bland annat pengar, en blomma, presentkort och en Rocky DVD-box med alla sex Rockyfilmerna. Den är verkligen guld värd <3 Tack så mycket Tilda för den!


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Grattis! =D Ikväll ska vi fan se på Rocky!

2009-08-10 @ 23:47:05
URL: http://mathilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics