Jag vill göra något

2009-08-27 | 15:55:41
I'm so bored right now. Har inte gjort något vettigt alls i dag. Gick som vanligt upp för sent, gjorde frukost och satte mig framför datorn. Läste lite bloggar, kollade nyheterna på H&M's hemsida och loggade in på msn (typ ingen online eftersom alla är i skolan/jobbar/gör annat.) Och det är väl i stort sett så min dag har sett ut, kortfattat. Så otroligt tråkigt!

Jag vill göra något. Jag vill åka i väg någonstans, hälsa på någon, resa, börja plugga igen eller varför inte börja jobba? Klarar seriöst inte detta längre, haha. Det värsta som finns, är att själv behöva bestämma vad man ska göra. Jag behöver någon som ger mig order. Jag behöver bli tvingad. Jag vill inte bara gå hemma längre.
 
Det har gått precis en vecka sedan vardagen började. Fast eftersom helgen inte räknas (för då är ändå alla lediga) så har det egentligen bara gått fem dagar typ, av för-mycket-ledighet. Och jag är redan dödsuttråkad. Hur ska detta gå?

I går åkte jag ut till havet en stund och kollade på solnedgången. Det var nice. Skulle vilja göra något liknande i dag för jag måste ut härifrån. Men vädret i dag är inte direkt på topp. Det regnar inte, men det är liksom mulet. Får hoppas på i morgon då kanske, eller helgen!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Aww... Hitt pö nå'

2009-08-27 @ 19:21:33
URL: http://mathilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics