Packar

2009-08-04 | 21:27:56
Nu ska jag precis börja packa inför i morgon. Brukar typ alltid packa i panik sista kvällen innan jag åker. Vet att det inte låter sådär jättesmart, men jag tror faktiskt att det blir bäst så.

Jag vet inte riktigt vad jag ska ha med mig ännu (för tillfället vet jag inte ens vad jag ska packa i), men det löser sig nog. Det blir väl ungefär som vanligt. Mycket kläder lär det bli i allafall. Jag packar typ aldrig något annat än kläder och smink. Det är allt jag behöver. Några bikinis, shorts, linnen, tights, koftor och skor, and we're ready to go, typ.

Kanske verkar rätt onödigt att ha med sig mycket kläder när jag vet att mesta tiden kommer att spenderas i bikini. Men det är alltid skönt att ha något att ha på sig tex på kvällarna och om man åker in till städerna. Jag tror jag kommer lyckas klämma ner allt i en stor väska i allafall. Orkar inte släpa runt på flera. Det är bara jobbigt.

Måste bara lägga till att väckarklockan ringer klockan sju i morgon. Det känns ju sådär. Det är lika tidigt som när man går till skolan. Och nu ska man göra det på sommarlovet. Not good. Men det är ju för en god sak. Kanske lättare att komma upp när man vet att man ska till ett ställe man faktiskt ser fram emot att komma till? Jag tycker det är rätt mysigt att gå upp tidigt också (i bland). Så det är lugnt.

Kommentarer
Postat av: Tess

Har precis listat mina top 3 butiker. Klicka gärna in och säg vilka dina top 3 är, hade varit jätte kul att få veta! :) / Therese

2009-08-05 @ 17:59:02
URL: http://theresewadensten.blogg.se/
Postat av: Mathilda

^^

2009-08-09 @ 14:36:38
URL: http://mathilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics