She's got the look

2009-08-28 | 20:37:50
Bläddrade igenom tv-tidningen lite förut för att kolla efter något att se på i kväll. Det är ju ändå fredag, så någon bra film måste det väl gå, ellerhur? I allafall. Jag satt där och skumläste på alla kanalerna, och så bara fastnade mina ögon på en titel som löd: "She's got the look". Wow, tänkte jag direkt. Det måste ju vara något slags tjejprogram, med utseendefixering och saker. Och jag bara älskar sådana program! Realityserie dessutom, måste ju vara bra.

Det visade sig att jag var inne på rätt spår. Programmet går ut på att de ska hitta en ny supermodell. Men inte vilken supermodell som helst, utan hon ska vara 35+. Det är alltså lite som Top Model, fast med äldre kvinnor i stället för tjejer. Kul när det är lite annorlunda, tycker jag. Så ja, jag såg programmet och det var helt ok. Första avsnittet gick i dag, och det är sammanlagt 6 avsnitt. Om du är intresserad så går det alltså på fredagar kl 19.00 på kanal 5.

De 10 st som blev utvalda. I mitten i lila står supermodellen Kim Alexis.


Såg dessutom att det snart börjar en ny säsong av Top Model också. Har saknat det faktiskt. Ska definitivt se på det. :)

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Haha, får jag se nästa gång så xd

2009-08-29 @ 14:46:52
URL: http://mathilas.blogg.se/
Postat av: Elin

Det är faktiskt den bästa sortens program som finns :) Intressant blogg!

2009-09-02 @ 19:31:43
URL: http://ejlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics