Hemma

2009-12-27 | 17:20:00

Så, nu har jag kommit hem från Säfsen. Eller.. egentligen har jag varit hemma en stund nu men jag har varit upptagen med att packa upp och såntdär fram tills alldeles nyss så det är därför jag inte bloggat förrän nu. Brukar alltid försöka packa upp det första jag gör när jag kommer hem från en resa för annars blir det inte gjort. Hehe.

Tänker självklart berätta vad jag har gjort under veckan och även lägga upp bilder. Men det får bli senare, eller i morgon. Känner mig inte på humör just nu faktiskt. Det tar en stund innan man kommer in i sina vardagliga rutiner igen märker jag. Mentalt befinner jag mig fortfarande där någonstans ca 40 mil bort i ett härligt snötäckt landskap. (Gud, vad underbart det var!) Här regnar det.

Ska dessutom snart på bio också och se Avatar, så det blir nog stressigt om jag ska försöka klämma in ett inlägg till innan jag drar dit. Just nu vill jag bara försöka "komma hem" riktigt till 100%. Tycker det är skitjobbigt när man kommer hem igen efter att ha varit borta såpass länge som en vecka. Men men. Det ska nog gå bra.

En sak jag bara måste nämna också är att jag fick typ en chock när jag läste på löpsedlarna där den 20 december att Brittany Murphy dött. Helt sjukt ju. Verkligen totalt oväntat och tragiskt. Gillade henne som skådespelare. Speciellt i "Smekmånaden", eller Just Married, som den egentligen heter. 

Rest In Peace.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

R.I.P!

2009-12-27 @ 18:37:33
URL: http://mathilas.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hoppas ni hade det trevligt i Säfsen! :) Min kompis var där också när ni var där... O.O Haha, skumt.

Ja alltså, hon var en grym skådespelerska, R.I.P :(



Sv: Ooh, pengar! Give me some :H

2009-12-27 @ 19:16:33
URL: http://sannahero.blogg.se/
Postat av: SANNA

Hej tjejen! :)

Vad händer hos dej? :)



Kram.

2009-12-27 @ 20:59:58
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics