New Moon

2009-12-11 | 22:26:36



Så har jag varit och sett New Moon nu då. Den var jättebra! Har sett Twilight hur många gånger som helst så det kändes liksom lite konstigt att det faktiskt finns en fortsättning nu helt plöstligt efter all denna tid man bara har gått och undrat vad som kommer att hända härnäst.

Och nu har vi fått svaret. Jag minns jag var helt galen i Twilight när den kom ut. Vet inte riktigt hur det kommer att bli med denna. På något sätt gillade jag ändå ettan mer. Fast jag vet inte. Det kanske tar en stund att smälta New Moon bara. Kommer säkert gilla den lika mycket snart också. Men det var så mycket nytt. Och det kändes väldigt annorlunda. Men som sagt, den var skitbra. Måste se igen!


Kommentarer
Postat av: Mathilda

<3!

2009-12-12 @ 01:04:25
URL: http://mathilas.blogg
Postat av: Sanna

Vill också se den :o

2009-12-13 @ 17:53:51
URL: http://sannahero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics