Borat

2009-07-10 | 23:02:38

Såg på Borat i går. Hade inte sett den förr så detta var första gången och jag måste bara säga "wow!". Vilken underbart rolig film. Precis min humor! Andledningen till att jag inte sett den förrän nu (3 år senare) är därför att jag bara trodde den skulle vara löjlig. Och visst, det var den väl. Men på ett bra sätt.

Den var hysteriskt kul och jag satt och skrattade igenom i stort sett hela filmen. Jag brukar inte sitta och skrika när jag ser filmer men denna gången gick det bara inte att låta bli. Och sådana filmer det väl självklart att jag berömmer. Sedan är det ju också fullkomligt omöjligt att inte älska honom. Sacha Baron Cohen är ett geni. Bästa filmen på länge!

Nu återstår det bara att se Brüno. Den måste jag helt allvarligt se. Hoppas den är lika rolig som Borat. Fast det tror jag inte det är några tvivel om. Vad jag har hört och läst verkar den skitkul :) Och ja, jag har sett trailern några gånger och jag kan inte säga emot. Btw så hade den biopremiär i Sverige i dag.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Haha fan vad kul den var alltså! Vi MÅSTE se Bruno snart med :)

2009-07-10 @ 23:16:04
URL: http://mathilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics