Det är kris, alltså

2009-07-16 | 22:55:32
Okej, jag måste göra något med mitt hår nu. Måste. Jag vill ha en riktig frisyr och inte bara hår. Det är såå tråkigt just nu. Får denna "vilja-klippa-mig-känsla" typ minst en gång i veckan, men varje gång lyckas jag komma på en andledning till att inte göra det. Tex att jag ska vänta för det kanske blir bättre sen, eller att jag borde låta det växa ut ordentligt innan jag sätter saxen i det igen. Men nu får det bannemej vara nog. Är det meningen att jag ska gå runt och halvdö under tiden eller?

Nej, jag tänker göra något. Och det snart. Måste bara bestämma mig för hur jag vill att det ska se ut och vart jag ska klippa mig. Ska jag bara klippa eller ska jag färga också? Ska jag gå till den vanliga salongen jag alltid går till som är dyrast i stan eller ska jag ta en annan billigare? Kanske får samma resultat där? Men jag vill inte känna mig snål. Hatar den känslan. Är jag inte värd mer, ungefär.

Något kommer att hända i allafall, var så säkra på det. När jag väl har bestämt mig så finns det inget som kan stoppa mig, moaha. (Utan mig själv då.) Det är dags för en förändring till det bättre, allesammans. Det kan ni ge er på.

Kommentarer
Postat av: Ellen

Du skulle passa i ljusa slingor (:

2009-07-18 @ 19:21:21
URL: http://ellencarlssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics