En lista

2009-07-14 | 04:05:01
Det fick bli en lista såhär på kvälls(morgon)kvisten. Hade inget bättre för mig ändå. Och ja, listor är väl ganska kul att göra så.

Vilken svordom använder du mest? Helvete, och fan såklart :)
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Har ingen väckarklocka på sommaren, ello?
Var köper du dina matvaror ifrån? Inte jag som handlar. Men mest Ica Maxi eller Willys
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Beror på. Vissa dagar vill man vara med på bild och vissa inte
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Skulle spara dem tills jag visste vad jag ville göra med dem
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Jao
När var senast någon stötte på dig? Beror lite på vart gränsen för "stöta på" ligger. Lördags..?
Vad åt du till middag senast? Couscous och kyckling
Kan du vissla? Japp
Tittade du på tecknat när du var liten? Klart jag gjorde
Äger du några popband t-shirts? Har en gammal HIM-tröja som jag inte använder
När flög du senast? Till Tunisien förra sommaren
Pratar du några andra språk? Engelska
Har du gråtit offentligt? När jag var liten?
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Nej, är nöjd med min navelpiercing för tillfället
Vad har du med dig in på bion? Stor popcorn och cola
Vad har du för väder? Helt okey. Varit soligt i dag. Men nu är det dimmigt. (klockan 03.58)
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Vet inte..
När sov du senast på golvet? Minns inte
Vilken är din favorit drink? Cola, och te <3
Gillar du din boendesituation? Njaa.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Försöker få minst 8 timmar varje natt men det går ju sådär, hehe
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Nepps. Inte på sommaren i allafall
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Nej, jag sa inte ett ord oftast
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 19
Tror du på liv på andra planeter? Neh
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Inget speciellt
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Det är absolut inte omöjligt
Tycker du om att krama folk? Inget fel med det
Äger du en digitalkamera? Min förra gick sönder. Men jag äger 2 trasiga i allafall :) Har ju mobilen också så jag klarar mig
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Mischa Barton av någon konstig andledning
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Nej, inte direkt
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej
Är du mörkrädd? Nej
Tre saker du alltid har med dig? Mobil, nycklar och pengar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics