Jag gillar H&M

2009-07-31 | 15:43:03
När jag inte har något att göra (vilket är ganska ofta eftersom vädret inte tillåter en att göra något), brukar jag gå in och kolla på kläder på diverse olika klädaffärers hemsidor. Oftast är jag på Gina, H&M, Asos, Topshop, Forever21, American Apparel, Urban Outfitters och Ellos. Jag brukar lägga saker i varukorgen och låtas som att jag köper dom. Konstigt, jag vet. Men det känns bra på något sätt. Ett billigt nöje. :P

Hittade i vilket fall lite kläder på H&M nyss som jag skulle kunna tänka mig att köpa. Dock är jag inget större fan av att shoppa över nätet eftersom man då inte har möjlighet att prova. Jag gillar att kunna prova först, liksom. Så finns det en butik i närheten så åker jag ju hellre dit. Och i H&M's fall så finns det ju lite överallt. Annat är det med tex Asos. Där får man helt enkelt beställa och hålla tummarna.

Här är i allafall ett litet urval av det jag gillade. Tror jag får ta en sväng ner på stan någon dag när vädret tillåter. Klarar inte av att gå ut i regn.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

H&M har alltid riktigt fina saker. :)

2009-07-31 @ 16:21:49
URL: http://mathilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics