Jordgubbar

2009-07-03 | 21:00:08
Har inte blivit så mycket jordgubbar i sommar ännu. Vet inte om det beror på att de är ganska dyra just nu eller för att man helt enkelt inte kan äta det varje dag. Då tröttnar man ju. Men i dag fick det bli två stycken lådor. Ska bli gott! :)

Var ute vid havet i dag igen på ganska länge. Har blivit lite dålig på att orka åka ut på sistone. Dock är det att förvänta sig med tanke på den dygnsrytm som jag nu återigen har anammat. Blir så varenda sommar. Man går och lägger sig på morgonen och kommer inte upp förrän sent på eftermiddan. I dag gick jag tex upp närmare tre. Fy på mig.

Jag har bestämt att jag måste åka ut i morgon också. I morgon är troligtvis sista dagen med sol och värme innan regnet kommer tillbaka. Känns sorgligt att denna intensiva värmebölja nu har kommit till ett slut. Men den kommer säkert tillbaks igen senare. Får vi verkligen hoppas!

Dagen vid havet i dag blev ganska kort. Kom ut vid femtiden och stannade till ungefär sju. Men det var mysigt ändå. Hann med att bada två gånger också. Vattnet var skitvarmt! Alltså, jag menar det. Det var verkligen helt otroligt underbart skönt. Tidigare gånger vi åkt dit har det varit sådär halvkallt, på gränsen till att kunna bada. Men i dag var det inga problem. Kunde till och med ligga kvar och guppa i vågorna. Båda gångerna låg jag i rätt länge. Det kändes nästan som utomlands och det var svårt att fatta att man var i Sverige. Därför måste jag ut igen i morgon innan det försvinner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics