När en inte räcker..

2009-07-16 | 15:58:37

Jag har upptäckt att jag för tillfället har två stycken lypsyl som jag använder. Brukar ju räcka med en men nu helt plötsligt har jag två öppnade. Minns inte hur det blev så. Kanske för att jag alltid köper tvåpack och har råkat förväxla dem. Eller så hade jag tappat bort ett av dem och var i desperat behov av ett och tog den andra. Ett mysterium är det alltså.

Men jag säger inte att det inte medför fördelar. I går kväll tex hade jag ett när jag kollade på OC framför tvn. Och sedan när jag skulle lägga mig och tänkte lägga på ett lager inför natten så jag kom på att jag glömt det andra i vardagsrummet. Då var det bara att ta det andra som stod på nattduksbordet och använda det i stället. Det du.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Haha, du får ha ett i varje rum i hela lägenheten.

2009-07-16 @ 23:48:43
URL: http://mathilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics