Stenungsund

2009-07-06 | 14:58:16
Spenderade några timmar i dag i Stenungsund. Åh, vilken fin stad det är egentligen. Trivs jättebra där. Så litet och mysigt på något sätt. Och havsutsikten is to die for. Varje gång jag är där känner jag att jag vill flytta dit. Det är ju ändå bara 20 minuter från där jag bor nu. Så det skulle inte bli en alldeles för stor omställning liksom.

Var där ungefär 11.00 och stannade till 14.00. Sedan räckte det. Eller ja.. det fick räcka. Skulle lätt kunnat stanna några timmar till. Gick runt i olika affärer och provade skor och kläder. Jag blev som vanligt kär i en massa skor. Provade typ 20 par, minst. Blev mest skor med höga (12-13cm) klackar. Jättesnyggt, verkligen. Men när ska man ha på sig dom?

När vi blev hungriga fick det bli lunch på Eat Café och Restaurang. Tog en grillad ciabatta med kyckling och fetaost. Till det fick man sallad och en dricka. Fick bli cola. Har inte druckit det på flera dagar nu tror jag. Kände att det var dags igen.

Det blev inte att jag köpte något. Men det känns faktiskt bra eftersom jag brukar ha svårt för att gå i affärer utan handla. Så det ser jag som ett tecken på självbehärskning. Och det är ju alltid bra. Dessutom har jag handlat vädligt mycket nu den senaste tiden (eller vem försöker jag lura? jag handlar hela tiden..) så det får räcka för ett tag nu. Måste spara lite också!

Dagens lunch: grillad ciabatta med kyckling och fetaost. Älskar grillade mackor! Sjukt mysigt café var det också.


Jag vet att jag lägger in mycket bilder på mat. Men varför skulle jag inte? Mat är ett av mina största intressen.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Grillade mackor är jäkligt gott, speciellt med ost!

2009-07-06 @ 18:59:39
URL: http://inthelostandfound.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics