Stora halsband?

2009-07-25 | 04:11:16
How big is too big? Typ..

Kan väl inte direkt säga att jag är någon stor smyckesfantast. För let's face it, jag har nästan aldrig smycken. Men detta stoppar ju inte mig från att kolla runt efter smycken på olika hemsidor i allfall. Alltid kul att kolla, ellerhur? När man ändå kollar på kläder.

Blev dock lite förvånad då jag var inne och kollade på halsband hos ASOS, och såg att vissa av halsbanden var.. ja.. väldigt stora. Det såg nästan bara konstigt ut. Se bara bilderna nedan, så fattar du nog vad jag menar.


ASOS Statement Faux Agate Linked Necklace
Kostar ca 248 kr

ASOS Statement Oversized Filigree Disc Necklace
Kostar ca 344 kr

ASOS Statement Mirrored London Skyline Necklace
Kostar ca 689 kr

Visst, så hemskt ser det väl egentligen inte ut. Det finns säkert folk som passar i sånnadär också. Men allvarligt, who would buy them? And who would WEAR them? Absolut inte jag i allafall.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

sv: Haha ja ellerhur! Var nära att skriva om det när jag skrev om filmen, men skippade det. Stämmer iallafall bra.



Wah, gillar inte de stora halsbanden så mycket. Visst ser de väl kanske Lite fräcka ut där, men hur snyggt skulle det se ut någon annanstans?

2009-07-25 @ 15:38:22
URL: http://mathilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics