Första doppet

2009-06-01 | 21:30:02
Åkte ut med familjen i den fina eftermiddagssolen till Svartedalen. På plats när vi kom var brorsan, hans flickvän och en av deras kompisar. Med sig hade de även hundarna Spike (rottweiler) och Tanja (schäferblandning). Vi grillade korv, pratade och solade. Jag lyckades även med att ta årets första dopp utomhus. Det är ganska tidigt enligt mig, 1 juni, med tanke på att jag förra året tog första doppet den 3 juni och året innan dess den 6 juni (Ja, jag håller koll på datumen). Det är väl egentligen inte så stor skillnad med så få dagar, och det beror ju mycket på hur vädret har varit. Men det var det tidigaste datumet på många år i allafall. Gött.

Jag borde bli bättre på att sola fötterna ser jag nu.


Nu ska jag dricka te, äta resten av kladdkakan som blev över från i går och kolla på Two and a half men och My name is Earl fram till 23.00. Älskar måndagskvällar. Två timmars underhållning i streck. Och bra program dessutom.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Yeay bada bada! =D

2009-06-01 @ 22:58:41
URL: http://mathilas.blogg.se/
Postat av: johanna

Haha den var faktiskt bättre än jag trodde :)

2009-06-02 @ 18:37:25
URL: http://johannamariah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics