Good evening

2009-06-14 | 22:55:32
God kväll!

Jag har lagt märke till att de flesta av mina inlägg skrivs på kvällen, vilket i och för sig inte är så konstigt eftersom jag oftast åker ut direkt på morgonen och därmed inte hinner sätta mig framför datorn. Men det är kanske det bästa sättet detta, eftersom jag troligtvis inte har så mycket att rapportera direkt på morgonen ändå. Vad ska jag skriva om liksom? Vad jag drömt? Okej, det är faktiskt ingen dålig idé egentligen. Kanske får ta och göra det någon gång..

Det känns som att jag skriver om "samma" saker varje dag. I dag har jag tex varit ute i skogen vid en sjö och grillat med några och sen efter det åkte jag raka vägen till havet och låg där och solade ett tag och åt kakor. Påminner det om något? Kanske något jag skrev om häromdagen, eller till och med i går?

Fast det är sant, vad ska man göra annars? På sommaren i stort sett lever jag utomhus, antingen i skogen eller vid havet. Det är liksom det som känns att det är meningen att man ska göra. Och jag älskar det. Men som sagt, kan ju bli lite lätt enformigt. Jaja, det får vi leva med. Jag tänker inte ljuga bara för att det ska bli roligare att läsa. No way.

Nu sitter jag här och är sugen på att se en film. Skulle ha sett Priveleged (en serie för er som inte hört talas om den) som första avsnittet av sändes i dag klockan 19.00. Dock var jag fortfarande ute då, vilket gjorde att jag missade det. Men jag får väl börja se från andra avsnittet då. Inte hela världen. Kanske går den på repris annars? Får se hur jag gör. Slutar väl med att jag inte ser den alls, hehe. Inte ofta jag är hemma på fredagskvällar klockan sju.

Kommentarer
Postat av: Em

Arbetslös och behöver jobb? Först till kvarn är det som gäller! Klicka in på det här inlägget så att JUST DU får jobbet; http://emelojs.blogg.se/2009/june/skoltrott.html

2009-06-14 @ 23:33:06
URL: http://emelojs.blogg.se/
Postat av: Mathilda

VI ser reprisen. ;)

2009-06-15 @ 00:28:13
URL: http://mathilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics