Heldag på stan

2009-06-04 | 21:48:46
Det blev en heldag på stan. Jag och Tilda kom fram och hoppade av vår buss i stan några minuter i ett. Det första vi gjorde då var att gå till en bankomat så Tilda kunde ta ut pengar. Sedan shoppade vi gärnet fram till ungefär klockan sju, då affärerna stängde. Vi har alltså spenderat ca sex timmar på stan. Härligt! Skulle dock kunnat stanna ännu längre om det varit möjligt, hehe.

Jag orkar inte ta bilder av vad jag har köpt och lägga in dem på bloggen nu. Det tar för lång tid och jag är rätt stressad inför i morgon. Så det får helt enkelt bli när jag har tid.

Jag kan i allafall berätta kortfattat vart vi har varit. Vi har besökt både TopShop, Åhléns, Missäy, Rut M.f.l, Cubus, BikBok, Gina Tricot, H&M och Lindex. Det kanske inte låter direkt mycket, men sex timmar går fort när man har roligt. Dessutom var det långa köer till omklädningsrummen och vi ville inte heller köpa något i panik. Två av affärerna spenderade vi även flera timmar i (Top Shop och Gina). Tiden gick otroligt fort och jag kunde verkligen inte tro att det var sant att klockan var halv sju när de första affärerna började stänga.

Eftersom jag redan nämnt att det inte blir några bilder på de nya kläderna, så vet ni det. Men jag tänkte i allafall skriva vad jag köpt:

Randig långärmad lite oversize tröja - Gina Tricot
Vit klänning (till studenten) - Gina Tricot
Vitt midjeskärp - Gina Tricot
Zebrarandigt transparent linne - Kate Moss for TopShop
Svart liten väska (skitsöt och pytteliten verkligen) -  Åhléns


Vi åt mat på Burger King på Nordstan. Whopper säger jag bara.


Jag och min älskade Ginapåse på bussen på vägen hem.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Ååååååh vad skoj vi hadeeeeeeeeee =)))))))))))!!!!!!

2009-06-04 @ 21:55:44
URL: http://mathilas.blogg.se/
Postat av: Johanna

mmysig dag :)

2009-06-05 @ 15:12:51
URL: http://johannaostman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics