I did it!

2009-06-03 | 16:11:31

Jag gjorde det! Jag gick till skolan trots att jag var ledig. Andledningen till detta var som jag skrev i går att jag hade en uppgift kvar att göra i Grafisk Kommunikation (tycker den kändes lite frivillig eftersom typ ingen har gjort den och betygen redan är satta). Men jag kände att jag ville göra klart den helt enkelt. Uppgiften var att göra ett CD-fodral. Jag gjorde ett till min nyutbrända ESC 2009-skiva. Den innehåller låtarna från Eurovision Song Contest 2009 (såklart).

Nedan ser ni resultatet. Det är en såndär man viker i hop. Svårt att förklara men jag tror ni fattar hur man har den. Blev rätt nöjd, trots att den blev aningen sned och amatörmässig. Läraren tyckte den blev snygg i allafall, och det tycker jag också. Fick även reda på att jag fick MVG i Grafisk Kommunikation, vilket känns helt underbart.

Utsidan (dvs det som syns mest)

 
Insidan


Rätt snyggt för att vara första gången, ellerhur?


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Riktigt snyggt :)

2009-06-03 @ 17:13:26
URL: http://mathilas.blogg.se/
Postat av: Elin Thor

Hej! Jag har startat en ny bloppis där det kommer ut massvis med annonser med kläder under flera veckor nu, det ligger redan flera plagg ute :) Kika in vettja, du kanske hittar någonting du kan fynda? http://elinsbloppis.blogspot.com/ Ha en trevlig kväll! :)

2009-06-03 @ 22:07:37
URL: http://elinsbloppis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics