Mean Girls

2009-06-15 | 20:06:54
Kom hem för typ 20 minuter sedan och tänkte att jag skulle hinna blogga innan Mean Girls börjar. Men jag antar att jag är lite för mycket av en tidsoptimist eftersom nu sitter jag här och stresskriver trots att den redan börjat. Jag är en mästare på att missa början av filmer alltså. Minns inte sist jag såg en film helt från början.

Men ska i allafall kolla på Mean Girls nu som börjar (började) klockan 20.00 på fyran. Har sett den ganska många gånger men den är helt ok så man kan kolla på den igen. Dock tror jag inte att jag kommer se klart hela, eftersom jag alltid brukar kolla på Two and a half Men och My name is Earl på måndagskvällar. Får se hur jag gör. Har ju ändå sett filmen förr som sagt. Avsnitten på tv kan vara nya. Tror jag prioriterar dem högre just nu faktiskt.

Får se om jag har tid i någon paus (eller i annat fall efter jag sett "klart" på tv) att skriva om vad jag har gjort i dag. Kan i allafall avslöja att jag varit på stranden. Ses snart.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Den filmen är ful=)

2009-06-15 @ 20:39:06
URL: http://mathilas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fiiiiin bloggg



alllt bra?

2009-06-15 @ 22:25:39
URL: http://eweman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics