Städat

2009-06-26 | 21:13:25

Har varit duktig i dag och städat för första gången på ett halvår (tror det var i julas senast som jag gjorde en riktig storstädning). Alltså, jag menar ju inte att jag inte har städat sedan december, men det är inte ofta jag gör en så stor städning som jag har gjort i dag. Jag småstädar ju lite i bland också. Småstädning är att plocka upp grejer som ligger på golvet och ha det någonlunda snyggt. I dag däremot har jag både dammsugit, torkat golvet och gjort mig av med en massa skräp och saker jag inte använder. Kände att det behövdes. Har planerat städning i veckor men det har inte blivit av förrän nu. Är jag lat eller är jag lat?

Som belöning för min stora städning åt jag Tacos till middag. Och som vanligt var det helt underbart gott. Åt tre stycken hela tacoskal + några sånnadär små tacochips.

Nu ska jag sätta mig till rätta framför tvn, öppna en vichyvatten och kolla på Minority report. Det är en amerikansk science fiction-thriller med bland annat Tom Cruise, Colin Farrell och Peter Stormare. Har inte sett den förr men den låter spännande. Den går just nu på Kanal 5, om någon är intresserad.


Kommentarer
Postat av: Ellen

Haha jag har aldrig storstädning (a)

2009-06-28 @ 21:32:39
URL: http://ellencarlssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics