The Notebook

2009-06-18 | 02:51:25


Så har jag då sett denna filmen för andra gången i mitt liv. Och den var precis lika bra som jag mindes att den skulle vara från förra gången jag såg den. Jag fattar inte hur jag kunnat undvika att se den tidigare (första gången var för bara några månader sedan). Den kom ut år 2004. Jag läste recensioner, hörde att folk pratade om den och såg den till och med på hyllorna i butikerna. Allt jag hörde och läste var positivt, och många sa att det var en av de bästa (kärleks)filmerna som gjorts. Men köpte jag den? Hyrde jag den? Laddade jag ner den? Nej, det gjorde jag inte. Jag trodde bara att den var överskattad. Tänk vad fel jag hade.

Så om det nu är någon här som läser som inte har sett The Notebook så tycker jag att ni ska se den. Inte för att jag säger det och inte för att alla andra säger det heller. Se den, för annars kommer du att gå miste om något. Så, nu var det sagt.

Nu ska jag göra mig i ordning och lägga mig. Och för mig är detta tidigt, eftersom jag de senaste nätterna lagt mig när det blivit ljust ute, dvs runt fyra-femtiden på morgonen. Inget fel i det i och för sig. Jag älskar att sitta och titta på soluppgången. Men jag är lite trött på att alltid gå upp på eftermiddagen. Tänkte testa något annat nu som omväxling. Nu kommer det väl säkert hinna bli ljust innan jag lägger mig eftersom jag är så långsam. Men nu har jag i allafall försökt.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Den är SÅÅ bra!

2009-06-18 @ 03:02:27
URL: http://mathilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics