Twilight

2009-06-04 | 01:14:16


Jag och Tilda bestämde oss för att se Twilight denna kväll. Har inte sett den på länge så vi kände änna att det var dags. Jag minns i typ vintras när det var sån hets och alla var helt galna (jag var en av dem). Jag såg denna filmen hur många gånger som helst. Vet inte exakt hur många gånger jag sett den men jag gissar på ca 13-14 gånger. Höll räkningen ett tag men tappade den efter 9. Första gången jag såg den, var jag tvungen att kolla på den en gång till bara några timmar efteråt. Haha. Då vet man att man blivit beroende. Ja, herregud vilken film. Jag hade glömt bort hur bra den var. Den håller ännu. Och det blir ju inte sämre av att man vet att New Moon är på väg nu också. Läängtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics