Banner

2009-05-31 | 23:22:11
Äntligen har jag lyckats skapa min allra första banner. Som ni säkert förstår är jag ingen expert och detta är mitt första försök någonsin. Jag ville ha något eget, och inte dedär blommorna som var där från början. Det tog ett tag att fatta hur man skulle få dit den, men det löste sig tillslut.. Så nu är jag typ jättestolt över mig själv. :)

Båda bilderna i bannern är tagna av mig. Den första bilden föreställer entrén till huset där jag bor och i dörren ser ni vår dörrvakt Rolf. Nej okej, nu ljuger jag. Den första bilden tog jag den första morgonen efter att jag kommit fram till hotellet i Sousse, Tunisien sommaren 2008. Det var en av de bästa veckorna i mitt liv. Saknar verkligen Afrika. Den andra bilden är tagen på en uteservering i Mellerud. Vet inte varför jag tog just dehär två bilderna, men jag tyckte dom var fina och passade bra i hop. Så det fick bli dem, helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

HAHAHHAHA du skrev vad jag sade! Go Rolf <3 Härlig banner alltså, hihi! =D

2009-05-31 @ 23:26:32
URL: http://mathilas.blogg.se/
Postat av: Mathilda

sv: Hehe, ne det måste du väl inte? :)

2009-06-01 @ 13:07:30
URL: http://mathilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics