Grattis Mathilda!

2009-05-28 | 12:10:49
Detta inlägget dedikerar jag helt och hållet till min syster Mathilda, som fyller 17 år i dag. Grattis Mathilda! :)

I kväll vid 18-tiden ska vi ha gäster hit, och då blir det fika med kakor, bullar, tårta och dricka. Ser fram emot det. Rätt mysigt med "släktträffar" faktiskt, även om det nu inte är hela släkten som kommer.

Jag kunde självklart inte vänta med att ge min present, utan passade på att ge henne den i morse innan hon stack till skolan. Jag brukar oftast ge henne någon skönhetspryl, tex en parfym eller en mascara. I år fick det bli en mascara. Hennes favorit såklart: Loréal Double Extension Mascara. (Det är dendär dubbelmascaran med en tub som är en tredjedel vitt och två tredjedelar guld.) Den är skitbra faktiskt, min favorit också. Har använt den i flera år. Nästan ända sedan jag började sminka mig, hehe. Men det är ju så.. hittar man en som funkar så är det ju självklart att man håller sig till den.

Det var Mathilda som fick mig att börja blogga, och även hon har en blogg. Besök den. ;) Hon skriver både oftare och bättre än mig, seriöst.



Såhär såg då min fina present ut. Tänk vad man kan göra med lite aliminiumfolie och dekorationsband. Guld och silver tillsammans är jättesnyggt. Den kanske inte ser mycket ut för världen men jag blev rätt nöjd. Och Tilda med. Haha.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Åh mitt fina center-paket, hihi <3 Ofta jag skriver bättre än dig, btw? Haha =)

2009-05-28 @ 19:56:34
URL: http://mathilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics