Kladdkaka

2009-05-31 | 22:29:06
Jag och Tilda hade lite tråkigt förut så vi bestämde oss för att baka kladdkaka. När den var klar lät vi den stå och svalna medans vi kollade på två filmer. Vi såg både Scary movie 3 och Scary movie 4, direkt efter varandra. Jag älskar verkligen dom filmerna. Dom är bättre än ettan och tvåan tycker jag. Har sett dem hur många gånger som helst och kan dem i stort sett utantill.

Kakan åt vi nyss tillsammans med vispad grädde och glass medans vi såg på Coldcase. Den smakade hur gott som helst. Sådär perfekt med krispig yta och kladdig inuti. Kanske lite för kladdig, men ändå.


Tilda kom på att hon hade en Japp, så vi skar små bitar och hade i.

Kakan före den åkte in i ugnen.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Den blev smarrens. ;)

2009-05-31 @ 23:16:28
URL: http://mathilas.blogg.se/
Postat av: victoria

re :

ååh shit ! det där såg ju så mycket godare ut än mina chokladbollar haha !!



jo det tar lite tid och är lite pilligt , men jag tycker det är roligt så :))

2009-06-02 @ 18:13:45
URL: http://vickylicious.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics