14 november

2009-11-14 | 17:54:27

Oj, nu var det ganska längesen jag skrev här. Men nu är det som ni ser dags i gen. Typ. En annan sak som det var längesedan jag gjorde (enligt mig) var att fika. Så det fick bli en dag nere på stan med skoprovning och fika. Åkte i väg vid halv två-tiden (gick upp vid 12 för en gångs skull, wow) och kom hem vid ungefär halv sex.

Har inte köpt något, men provade däremot ett par väldigt snygga svarta stövlar som jag skulle kunnat tänka mig att köpa. Men eftersom jag tänkt att jag kanske ska köpa ett par beiga uggs, så tror jag att jag avvaktar tills vidare. Måste köpa en ny vinterjacka också!

Har i allafall varit en ganska mysig dag, trots att det känns som att det är mitt i natten när man är ute och går. Jag kan inte fatta att klockan bara är (snart) 18.00. Det känns som att den är minst tio, elva när man tittar ut. Dumt. Men det får gå. Finns inte så mycket att göra åt det liksom.

Fika. Åh, vad jag älskar budapestbakelser. Dumt att det ska vara klementinbitar i bara.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

sv: Jaa, det var riktigt många där faktiskt. :)

2009-11-14 @ 19:58:47
URL: http://mathilas.blogg.se/
Postat av: Sanna

Ge mig dom där bakelserna D: Du är bra på att suktas.... >.<

2009-11-17 @ 18:21:57
URL: http://sannahero.blogg.se/
Postat av: juia:)

Kolla gärna in min bloppis! Har massa snygga kläder och skor=)

2009-11-18 @ 23:39:58
URL: http://juliasbloppis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics