22 November

2009-11-22 | 16:47:04

Det har varit en relativt lugn och händelselös helg. Rätt skönt egentligen, tycker jag. Men samtidigt rätt tråkigt. Oh well, det kan ju inte hända någonting varje dag heller.

Jag har i allafall fått i väg min ansökan till Komvux nu. Ska bli kul att komma i gång lite med studierna nu igen efter att ha haft en hel termins uppehåll. Har varit skönt, självklart, att få ta det lite lugnt efter att ha gått tretton år i skolan. Men nu får det räcka med slappandet. Dör snart av tristess.

Sökte för sammanlagt 400 poäng, vilket innebär heltidsstudier, vilket i sin tur innebär studiebidrag. Som jag har saknat mitt studiebidrag alltså! Men det är of course, om jag blir antagen. Men det får jag ju hoppas liksom. Annars vet jag inte vad jag ska göra. Hehe.

Annat jag kan tala om är att jag nyss såg på Transformers (ettan då. Tvåan har jag inte sett ännu men det får jag ta och göra snart). Och så ska jag få en ny datorskärm! En plattis :)


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Haha, nemen! =D

2009-11-22 @ 19:19:55
URL: http://mathilas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Wow, jag har inget minne av att jag kommenterat detta inlägg? Läskigt.



Vad för kurser valde du? Tror inte jag har hört alla?



Åh Transformers är så söt! <3

2009-11-23 @ 15:36:01

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics