Just F.Y.I

2009-11-03 | 22:41:17

Bara så ni vet; jag har ätit två glassar i dag. Fråga mig inte varför jag skriver det här. Jag tyckte bara det kändes som att jag ville berätta det av någon andledning.

Att äta en glass då och då är väl ingen big deal egentligen. Det gör ju alla. På sommaren äter jag glass i stort sett varje dag. I bland flera gånger på en och samma dag. Om det någon gång är okej att äta glass ofta så är det ju just på sommaren.

Men nu är det ju så att det är höst (vinter?) och jag har ätit två stycken inom loppet av 4 timmar. Det är lite galet. Men i mitt försvar så blev jag faktiskt bjuden på den första. Och det kan man ju inte tacka nej till, ellerhur?

Den andra åt jag mest på grund av att jag kom på att vi hade glass i frysen och jag ville ha något att äta till "Christine" och de två chokladmackorna jag ätit precis innan inte kändes tillräckliga. Så nu var det sagt. Hoppas ni är nöjda nu för det är sannerligen jag.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Haha

2009-11-05 @ 15:02:08
URL: http://mathilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics