Baka kaka

2009-10-02 | 18:31:19

Jag och Tilda bestämde oss för att baka en choklad-sockerkaka nyss. Jag har tänkt baka hela veckan i stort sett men det har inte blivit av. Förrän nu. Just nu står den i ugnen och det luktar choklad i hela köket. Yum! Ser inte direkt kul ut med en bild på när den står där inne, så jag tar nog en bild på den senare i stället och lägger upp här.

För övrigt är jag jätteglad att det är fredag i dag. Det kanske inte verkar som att det spelar någon roll för mig eftersom jag är ledig varje dag. Men jag vet inte.. det är något med helger :) Ska se på film senare i kväll och ha fredagsmys!

Nu ska vi beställa en kebabpizza och dela på. Är skithungrig. Ciao!


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Fredagsmys! =D

2009-10-02 @ 21:07:43
URL: http://mathilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics