Den fjärde oktober

2009-10-04 | 18:53:21

Har inte hänt så himla mycket i dag. Som jag skrev i föregående inlägg har jag i allafall fikat och ätit lite kanelbullar. Det var gott. :)

Har även fått ett nytt täcke och två nya kuddar. Det behövdes. Har haft samma ganska länge nu men liksom hur ofta köper man nya kuddar och täcken egentligen? Visst, man byter påslakan och sånt varannan vecka eller något men det är ju inte samma sak. Täckena och kuddarna tvättar man ju i bland bara och sen klär man dom i nya örngott och så är det gjort. Men det var skönt med lite nytt i allafall som sagt.

Nu ska jag värma resterna från gårdagens middag i micron och sätta mig och kolla på Top Model i en timme. Tycker fortfarande att det är en dum tid att sända detta program klockan 19.00 på en söndag. Inte ofta man är hemma då ju. Har missat en massa avsnitt för det. Men men, inget att göra åt.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

sv: Att vi ska! Vi ska göra pepparkakor och knäck ;D

2009-10-04 @ 22:56:36
URL: http://mathilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics