En utmaning

2009-10-22 | 15:43:51

Jag har blivit utmanad av Sveinung ( www.leptir.wordpress.com )
Utmaningen är så som följer:

1. Skriv 10 ting om deg selv.
2. Legg ut et bilde som er et av dine beste minner. Fortell om det.
3. Legg også ut et bilde du liker, og fortell hvorfor.
4. Så et bilde du IKKE liker, og hvorfor du ikke liker det.
5. Så utfordrer du fem til

Tio saker om mig själv:

1. Jag heter Amanda, och mitt andranamn är Linda
2. Jag är född i Göteborg
3. Jag är 19 år
4. Jag tog studenten i somras och gör nu ingenting typ
5. Jag älskar choklad och skulle nog inte kunna leva utan det
6. Min musiksmak varierar väldigt mycket och kan ändras över en natt
7. Jag vill bara ha saker jag inte kan få
8. I bland önskar jag att jag bodde i ett varmare land
9. Jag hatar sport, och har alltid gjort
10. Jag har inga speciella intressen, utan gör bara det som faller mig in


Denna bild är tagen av mig under sommaren 2008, då jag var med min familj i Tunisien. Denna resa betyder väldigt mycket för mig, och är nog en av de bästa jag någonsin gjort. Jag tog denna bilden under vår andra dag (på morgonen), från balkongen utanför hotellrummet. Jag minns att jag fick en chock när jag klev ut på balkongen där första morgonen, eftersom det var så himla varmt. Vi hade nämligen kommit dit på kvällen och då hade det varit lite svalare. Vi var där i en vecka och som sagt var det något av det bästa jag varit med om. Ville inte åka hem.


Jag gillar denna bilden för att den ser så lugn och fridfull(?) ut. Jag var ute och gick och var på väg ner till stranden (för att ta bilder) och så gick jag förbi ett hus som hade denna gungan i trädgården och den typ.. svajade i vinden. Jag kunde inte låta bli att ta en bild och så blev den så bra som den blev. En riktigt mysig "höst"bild, typ. Gillar färgen.


Haha, jag hittade ingen bättre bild. Har inga bilder som jag direkt ogillar så det fick bli en ganska random. Den ser sjukt boring ut, och jag vet inte ens varför jag tog den eller sparade den. Tråkigt motiv, färg och ja, den är helt meningslös helt enkelt. Tror maneten var död dessutom. Fail.

Eftersom jag inte gillar att tvinga någon till något så gör jag bara såhär att den som vill göra denna utmaning gör den, och de som inte vill.. gör den inte. It's as simple as that ;) Hehe.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Åh Tunisien... =( Jag vill snart utomlands igen!

2009-10-22 @ 16:06:33
URL: http://mathilas.blogg.se/
Postat av: ina

det e bra,, hur ere med di

2009-10-23 @ 10:19:28
URL: http://stocklyn.blogg.se/
Postat av: Ellen ♥ | hejjellen.blogg.se

sv. de 'är bra tack :)

2009-10-24 @ 11:46:43
URL: http://hejjellen.blogg.se/
Postat av: Mathilda

sv: Erkänn haha! Tackis =))

2009-10-24 @ 12:54:34
URL: http://mathilas.blogg.se/
Postat av: Mathilda

sv: Aw thanks! Lycka till du nu då! =D

2009-10-24 @ 16:23:33
URL: http://mathilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics