Halloween

2009-10-31 | 17:31:34

Jaha, då var det Halloween i gen då. Men precis som för så många andra är det väl inget speciellt med det. Det är bara en vanlig dag liksom. Minns inte senast jag faktiskt firade Halloween. Måste ha varit för flera år sedan, när man var barn och fortfarande klädde ut sig och gick runt och frågade bus eller godis. Vi brukade även köpa en pumpa förr minns jag. Och så dekorerade vi lite. Men nu finns det inte ens ett litet spår här hemma som skulle kunna avslöja vad det är för helg som just nu pågår.

Jag gick upp klockan 16.00 i dag. Ja, jag menar allvar. Det hade redan då börjat bli mörkt ute. Och nu, ca en och en halv timme senare är det svartare än natten. Det känns ju sådär halvbra. Att gå upp klockan fyra på eftermiddagen är till och med ovanligt för mig. Så sent som två, halv tre har det väl blivit på sistone. Men inte fyra. Aja, det blev sent i går. Kan skylla på det.

I dag vet jag inte riktigt vad som kommer att hända. Känner mig som en zombie. Tänker inte gå utanför dörren i allafall. No way. Tror jag ska dedikera dagen (kvällen?) åt att kolla på skräckfilmer. Det är ju trots allt Halloween ;)


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Zombie? Hihih passande.



Näee. Mm. Happy Halloween pårej.

2009-10-31 @ 21:37:12
URL: http://mathilas.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jag vandra på en kyrkogård under halloween på kvällen. Det var awesome :o

2009-11-09 @ 08:32:37
URL: http://sannahero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics