Köttfärslimpa

2009-10-28 | 16:28:55

Gick upp vid elva i dag och hade då ungefär en och en halv timme på mig att göra mig i ordning (och bli klar) innan jag skulle vara nere på stan. Var nämligen bjuden på lunch nere på Fars Hatt (hotell och restaurang) och vi hade bokat bord från och med halv ett. När vi kom dit var det helt fullt i hela restaurangen. Brukar väl vara det vid denna tiden så det var tur att vi bokat i förväg. Annars hade vi nog inte fått plats (eller så hade vi fått vänta). Hehe.

Vi åt buffé, som i dag bestod av köttfärslimpa, potatis/potatismos, någon fisk, championsås och tomatsoppa. Ingick gjorde såklart också sallad och bröd. Tog en pepsi att dricka. Gick och hämtade mat två gånger. Efter vi ätit klart fikade vi även lite. Tog några kakor och en kopp te. Haha, jag känner mig alltid så udda när jag dricker te och alla andra dricker kaffe. Men men, jag gillar inte kaffe och tänker inte börja dricka det så. Det är som det är.

En rolig sak var att det var en hel drös med engelska businessmen i kostymer där samtidigt som oss. Dom satt intill oss fast i ett eget litet rum. Vi satt och tjuvlyssnade på dem när de gick förbi. Gick inte att låta bli liksom. Gud, vad jag älskar den engelska dialekten alltså. Helt sjukt.




Bara för det var så mysigt där inne..


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Det var sjukt mysigt där. :)

Engelsmännen var fun, haha!

2009-10-28 @ 16:59:28
URL: http://mathilas.blogg.se/
Postat av: Sanna

pepsi! <3 (A)

2009-10-29 @ 20:05:11
URL: http://sannahero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics