Msnproblem

2009-10-28 | 23:55:08

Försöker logga in på msn nu, men kommer inte in. Har försökt flera gånger under dagen, men varje gång utan resultat. Det är skitjobbigt när det blir såhär! Och det värsta är ju att det inte är första gången. Det händer ofta. Jag vet inte vad det beror på eller hur jag ska lösa det, men vissa dagar är det precis som att ingenting har hänt och det fungerar hur bra som helst. Sen dagen efter är det bara helt stopp. Totalt omöjligt att komma in. Skitskumt.

Nu stämmer inte detta till hundra procent här, men det är som att det är någon slags varannandags-grej. Varannan dag kommer jag in och varannan dag inte. Det är verkligen så det är. Det är nästan så att jag kan skriva en dag då mitt msn funkar att "Ska gå nu. Kommer inte kunna logga in på msn i morgon så vi ses på fredag". Eller något. Så ska det inte behöva vara ju. Gah, jag får panik over here!

Jaja, jag får väl stå ut i dag då. I morgon kommer ju allt att vara frid och fröjd igen, troligtvis. Wuhuu.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Knäppt... Det brukar bli så för mig när jag inte loggar in på msn direkt då jag startat datorn, utan väntar ett tag innan jag ska logga in. Brukar fungera efter jag startat om datorn igen då...

2009-10-29 @ 00:45:42
URL: http://mathilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics