Bananchips

2009-09-09 | 01:12:34

Jag har fått ett nytt beroende; bananchips! Det är ju bara så otroligt gott. Jag älskar smaken av banan. Typ bananglass och sånt. Det roliga är bara det att jag inte klarar av att äta bananer i deras naturliga form, eftersom jag dör om jag får en såndär äcklig tråd i munnen. Och konsistensen är så.. blä. Hårig?

Därför är det ganska bra att jag i allafall funnit kärleken i bananchips. Först tänkte jag bara "meen, det är ju marsvinsgodis". Men efter att ha smakat och konstaterat att det faktiskt smakade väldigt gott, fick jag helt enkelt ändra min åsikt.

Bananchips är hårda, krispiga och smakar väldigt sött. Så de är väl inte direkt sådär jättenyttiga som man hade kunnat önska att de var. (Innehåller rätt mycket socker). Då hade man ju kunnat äta dem obehindrat.

Men i allafall. Testade att doppa dem i smält geishachoklad tidigare i dag, och oh my god, vad gott det blev.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Dom är verkligen smaskens!



(Har du bytt färg på dina länkar btw? Eller ser det bara ut så på denna datorn?) xD

2009-09-09 @ 10:09:55
URL: http://mathilas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jättefin blogg! :)

Allt bra med dig? ;P



(http://steeler.blogg.se/)

2009-09-09 @ 14:56:50

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics